fbpx

Η μοναδική λύση για την Υγεία σας

Διασφαλίζουμε για Εσάς και την Οικογένειά σας Ποιοτικές Υπηρεσίες Υγείας σε ειδικά Προνομιακές Τιμές σε όλη την Ελλάδα!

Μάθε περισσότερα

Οδοντιατρικές Καλύψεις

  • +Δωρεάν Ετήσια Check-up
  • +Ορθοδοντικός έλεγχος για παιδιά
  • +50-70% Έκπτωση σε εργασίες
  • +Δωρεάν καθαρισμός
  • Μάθε περισσότερα

    Με περισσότερες από 1000 συνεργασίες

    Για να επιλέγετε ελεύθερα αυτό που σας βολεύει, κλινικές, νοσοκομεία, διαγνωστικά, γιατρούς, θεραπευτικά, παιδιατρικά, οφθαλμολογικά, οδοντιατρικά και πολλά άλλα!

    Μάθε περισσότερα

    ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ

    Η Πανελλήνια Κάρτα Υγείας αποτελεί τη μία και μοναδική επένδυση που πρέπει να κάνετε για εσάς και την οικογένειά σας.
    Με κόστος μικρότερο από 30 σεντς την ημέρα, και δωρεάν παροχές αξίας άνω των €1.000 ανά έτος, είστε και κερδισμένοι και υγιείς!

    Πανελλαδική Κάλυψη

    Απόκτηση της κάρτας ανεξαρτήτου ηλικίας, όπως και ανεξάρτητα από την ύπαρξη ασφαλιστικού φορέα ή μη.
    Έκπτωση έως 90% από τη μέση τιμή αγοράς σε υπηρεσίες και διαγνωστικές εξετάσεις χωρίς την οικονομική συμμετοχή των μελών.
    Για έως και 4 μέλη της Οικογένειας με πρόβλεψη και για πολύτεκνους
    Pankarta Classic Care
    Με κάλυψη Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, καθώς και Δευτεροβάθμιας σε ορισμένες περιπτώσεις.
    Πανελλήνιο Πρόγραμμα Υγείας
    Περιλαμβάνει ότι το Pankarta Classic Care, συν παροχές που προσφέρονται με τη διευρυμένη συνεργασία που έχει επιτευχθεί με γνωστούς Ομίλους Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.
    Pankarta First Care
    Συμπληρωματικό πρόγραμμα της Πανελλήνιας Κάρτας Υγείας, που προσφέρει κάλυψη Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
    Pankarta Dental
    Περιλαμβάνει εκπτώσεις από 50% έως και 70% σε Οδοντιατρική Φροντίδα Υγείας.
    Pankarta Beauty
    Συμπληρωματικό πρόγραμμα της Πανελλήνιας Κάρτας Υγείας, που περιλαμβάνει υπηρεσίες Αισθητικής, Δερματολογίας & Πλαστικής Χειρουργικής.
    Pankarta Kids & Pankarta Pets
    Δύο νέα προγράμματα που έρχονται σύντομα με απεριόριστες επισκέψεις και προνομιακές τιμές!

    ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

    Δώστε στο εαυτό σας και την οικογένειά σας την ποιοτικότερη πρόσβαση για την υγεία σας.
    Αποκτήστε κι εσείς τη δυνατότητα για απεριόριστες εξετάσεις, δωρεάν επισκέψεις σε γιατρούς και εκπτώσεις όπου χρειαστεί το κάτι παραπάνω.

    Υγεία

    Metropolitan

    Ερρίκος Ντυνάν

    Περιλαμβάνονται με την κάρτα υγείας Ενδεικτικά κάποιες από τις δωρεάν παροχές
    Απεριόριστες επισκέψεις σε εφημερεύοντες ιατρούς
    Απεριόριστες επισκέψεις σε εφημερεύοντες ιατρούς όλων των ειδικοτήτων
    Καθαρισμός δοντιών για ενήλικες
    Καθαρισμός δοντιών για ενήλικες
    Απεριόριστες επισκέψεις για έκτακτα περιστατικά ενηλίκων και παιδιών
    Απεριόριστες επισκέψεις για έκτακτα περιστατικά ενηλίκων και παιδιών
    Κατ΄ οίκον αιμοληψία σε συγκεκριμένες περιοχές
    Κατ΄ οίκον αιμοληψία σε συγκεκριμένες περιοχές.
    Ηλεκτροκαρδιογράφημα
    Ηλεκτροκαρδιογράφημα

    Τα φρούτα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής όλων μας, αλλά για τους ασθενείς που πάσχουν από διαβήτη, τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. Πολλά φρούτα περιέχουν μεγάλες ποσότητες σακχάρων, που μπορεί να προκαλέσουν επιπλοκές στους διαβητικούς. Ευτυχώς, υπάρχουν έρευνες που έχουν αποδείξει ότι ορισμένα φρούτα μπορούν να καταναλωθούν με ασφάλεια και έχουν τεράστια, μάλιστα, οφέλη για την υγεία μας.

    Φράουλες

    Οι φράουλες δεν περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, ενώ ταυτόχρονα η περιεκτικότητά τους σε χορταστικές φυτικές ίνες είναι πολύ υψηλή. Επιπλέον, οι πολυφαινόλες που περιέχουν μπορούν να καθυστερήσουν την έκκριση απλών υδατανθράκων, άρα ο οργανισμός θα χρειαστεί λιγότερη ινσουλίνη για να τους επεξεργαστεί.

    Κεράσια

    Τα κεράσια περιέχουν ένα φυτοθρεπτικό συστατικό, που ονομάζεται ανθοκυανίνη. Μία μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutrition έδειξε ότι μια διατροφή που περιέχει ανθοκυανίνη μπορεί να ρυθμίσει την ανοχή στην ινσουλίνη, με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερο έλεγχο πάνω στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας.

    Blueberries

    Τα μικρά αυτά μούρα περιέχουν σάκχαρα, αλλά τα οφέλη που έχουν για την υγεία μας τα ξεπερνούν κατά πολύ. Οι άνθρωποι που συμπεριλαμβάνουν τα μούρα στην διατροφή τους τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα παρατηρούν σημαντική βελτίωση στα επίπεδα σακχάρου τους, καθώς τα μούρα περιέχουν τεράστιες ποσότητες φυτικών ινών, ανθοκυανίνες, όπως και πολλά αντιοξειδωτικά.

    Αβοκάντο

    Ναι, είναι φρούτο. Το αβοκάντο περιέχει πολύτιμα λιπαρά που δεν θα κάνουν το σάκχαρό σας να αυξηθεί. Ταυτόχρονα, το αβοκάντο είναι πλούσια πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών που προστατεύουν την υγεία μας.

    Μήλα

    Άλλη μια φορά που επιβεβαιώνεται το ρητό πως “ένα μήλο την ημέρα…” Τα μήλα είναι εκπληκτικός τρόπος να προσλάβουμε καθημερινά λίγες φυτικές ίνες παραπάνω, με πολύ λίγες θερμίδες και υπέροχη γεύση. Αναλόγως τον τύπο του μήλου που θα επιλέξετε, μπορείτε να προσλάβετε και διαφορετικά θρεπτικά συστατικά, αλλά το σίγουρο είναι πως αυτό το φρούτο είναι δυνατός σύμμαχος των διαβητικών.